LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

AUDI A6 na LPG

AUDI A6 na pohon LPG   r.v. 97 - 2004

Orientační cena přestavby s 4-válcovým 1,8T a 2,0i  motorem:  od 24800,-Kč 

Orientační cena přestavby s 6-ti válcovým  2,4i ,  2,6i , 2,8i motorem: od 30000,-Kč

Cena zahrnuje:

  • Řídící jednotka D.T.Gas pro 4-válec /6-ti válec
  • Reduktor REVO 150kW  v případě vyššího výkonu motoru jsou použity dva reduktory
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Možnost montáže plnícího hrdla skrytého ve schránce tankovacího hrdla benzínu (dobře proveditelné většinou u schránek s obdélníkovým tvarem. Příplatek od 350,-Kč .

Nádrž LPG

Ve vozidle provedení sedan je instalována  toroidnínádrž LPG

  1. ZTW630/220/51L
  2. ZTP630/220/55L
  3. ZC360/884/80L - válcová nádrž

Ve vozidle provedení kombi je instalována  toroidnínádrž LPG

  1. ZTW650/270/70L
  2. ZTP650/270/77L
  • Vstřikovače plynu DTi s cívkami 2ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku, které zvládnou "nakrmit" přes 50kW na každý válec.
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km 
  • Výkon motoru na LPG téměř k nerozeznání od benzínu (teoretický pokles výkonu je cca 5%). Zvýšení výkonu na LPG zejména v nízkých otáčkách lze dosáhnout jedinečným přídavným systémem značky DTGas - POWER BOOSTER LPG. U 6-ti válcových motorů je nutné počítat s montáží dvou modulů - jeden modul je pouze pro 4 válce.

Příplatek za modul POWER BOOSTER LPG zahrnutý do prováděné přestavby je 2200,-Kč pro 4-válec a 3600,-Kč pro 6-ti a 8-mi válec.

 

  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.

Fotogalerie