LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

BMW 316i 1,6 na LPG

Cena přestavby: 23 800,- Kč včetně DPH se základní nádrží ZTW630/200/45L

Cena zahrnuje:

  • Kompletní instalaci trubkou Cu 8mm(standart je 6mm)
  • Osazení reduktorem o výkonu 280kW 
  • Řídící jednotka LPG pro 4 válec se snímáním kotrektorů směsi diagnostiky OBD z benzínové řídící jednotky a použitím těchto parametrů při kalibraci LPG systému. 
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována toroidní nádrž LPG o objemu až 65 litrů místo rezervy , takže kufr vozidla je dále využitelný . Je možná také instalace válcové nádrže 90 - 100 litrů umístěna za zadními sedadly viz. fotogalerie. 
  • Vstřikovače plynu DTi s cívkami 2ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku.  
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km
  • Kontrola nastavení systému po ujetí cca 2000km včetně optimalizace dávky všech vstřikovačů LPG testem a doseřízením na kontrolní stolici.  

BMW 316i na LPG

  • Výkon motoru na LPG prakticky k nerozeznání od benzínu
  • Naprosto klidný chod 4 válce na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Spotřeba LPG oproti benzínu je v průměru o 10% vyšší a pohybuje se od 12 l/100km při jízdě na dálku a cca 14 l/100km ve smíšeném provozu. Při jízdě pouze po městě si ale klidně vezme i 17 litrů LPG na 100km při jízdě "brzda-plyn".
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.