LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

CHRYSLER 300C 5,7HEMI na LPG

CHRYSLER 300C 5,7 HEMI V8 - motor s odpojováním válců při nízkém zatížení a ustálené jízdě

Cena přestavby: 39000,- Kč včetně DPH

Cena zahrnuje:

  • Kompletní instalaci trubkou Cu 8mm(standart je 6mm)
  • Osazení výkonným reduktorem, který zvládá 300kW (!)
  • Řídící jednotka pro 8-mi válec umožňující odpojování válců(systém MDS)  
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována toroidní nádrž LPG o objemu 55 litrů místo rezervy, nebo  válcová nádrž velikosti 90 litrů umístěná za zadními opěradly v kufru.
  • Vstřikovače plynu firmy VALTEK s cívkami 2ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku
  • Možné osazení moduly SI-100 pro zrychlení reakce pístků plynových vstřikovačů.
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km
  • Kontrola nastavení systému po ujetí cca 2000km

CHRYSLER 300C 5,7L HEMI V8 s pohonem LPG

  • Výkon motoru na LPG prakticky k nerozeznání od benzínu
  • Naprosto klidný chod 8-mi válce na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.
  • Systém vstřikování LPG si dobře rozumí i s motory HEMI s odpojováním válců. Tato zajímavá funkce se vyskytuje i u jiných vozidel osazených tímto motorem jako je: DODGE MAGNUM 5,7 HEMI, nebo JEEP CHEROKEE 5,7 HEMI, DODGE CHARGER 5,7 HEMI. Tato vozidla mají motor HEMI vybavený systémem deaktivace válců - při ustálené jízdě kdy není potřeba akcelerovat se automaticky odpojí 4 válce tak, že zůstanou otevřené výfukové i sací ventily a jsou nefunkční vstřikovací ventily do těchto válců. Tím se značně snižuje spotřeba PHM. Při potřebě akcelerace se vypnuté válce aktivují v nepostřehnutelném mžiku 0,04 sec.