LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

CHRYSLER 300M na pohon LPG

Cena přestavby: 32 000,- Kč včetně DPH

Cena zahrnuje:

  • Kompletní instalaci trubkou Cu 8mm(standart je 6mm)
  • Osazení výkonným reduktorem, který zvládá 200kW
  • Řídící jednotka STAG 300 pro 6-ti válec s autoadaptabilitou LPG versus benzin
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Vstřikovače firmy VALTEK s cívkami 3ohmy a seřiditelným průtokem LPG
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km
  • Kontrola nastavení systému po ujetí cca 2000km

LPG systém STAG 300 charakteristika - zkušenosti

  • Výkon motoru na LPG k nerozeznání od benzínu
  • Naprosto klidný chod 6-ti válce na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po jedné sekundě)
    optimistický údaj, protože v TP je uvedena spotřeba ve městě 16litrů benzínu na 100km.
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.

CHRYSLER 300M 3,5V6 s pohonem LPG

Motor a jízdní vlastnosti:

Chrysler 300M je poháněn novou generací hliníkových vidlicových šestiválců. Výkonné a hospodárné agregáty jsou nabízeny ve dvou objemových variantách o zdvihovém objemu 2,7 l a 3,5 l. Nejčastěji přestavovaný model na LPG je silnější z nabídky - třiapůllitrový agregát o výkonu 185 kW (252 k) při 6400 ot/min s úctyhodným točivým momentem 340 N.m při 4000 ot/min. Oba motory jsou standardně dodávány s automatickou převodovkou se systémem Autostick, který vám umožní vybrat si mezi plně automatickým chodem či variantou s možností sekvenčního řazení.

Převodovka má ve všech režimech naprosto bezchybný chod a vůz s ní vzhledem k hmotnosti plynule zrychlí z 0 na 100km/h za necelých 9 s. Obecně lze říci, že 300M díky své obrovitosti vybízí spíše k poklidné jízdě a ačkoliv dispozice agregátu jsou dostatečně dimenzovány, sportovní výkony od něho nikdo neočekává. Vozu nejlépe svědčí delší cesty po dálnicích, kde se projeví jeho přednosti luxusního korábu dálek s dostatečným výkonem. Nejde však o žádného cvalíka, pokud si budete přát, vůz se s vámi vcelku svižně vyhoupne hodně přes 200 km/h, ale potom budete muset zákonitě počítat s vyšší spotřebou. Nádrž pojme 65 l paliva.

Podvozek chrysleru je tvořen nezávislým zavěšením všech kol, vpředu na vzpěrách McPherson a příčných ramenech, vzadu je použito víceprvkové uspořádání. Měkčí a pohodlnější pérování zajišťují vinuté pružiny společně s teleskopickými tlumiči. Vůz díky svému vyladění a hmotnosti nepřekvapí ani ostřejší zatáčka a rozhodně vás nezaskočí nějakou záludností.

Pravdou ovšem zůstává, že se jedná o velký vůz s velkým výkonnostním a brzdným potenciálem, na který si chvíli musí zvykat každý. Vzhledem k objemu a hmotnosti vozu jsou na všech kolech samozřejmostí kotoučové brzdy, vpředu navíc s vnitřním chlazením. Ve výbavě nechybí ani brzdový systém ABS

Fotogalerie