LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

DODGE DURANGO 5,7 HEMI na LPG

Cena přestavby: 39000,- Kč včetně DPH

Cena zahrnuje:

  • Kompletní instalaci trubkou Cu 8mm(standart je 6mm)
  • Osazení výkonným reduktorem, který zvládá 300kW (!)
  • Řídící jednotka STAG 300 pro 8-mi válec s autoadaptabilitou LPG versus benzin
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována toroidní nádrž LPG o objemu 82 - 95 (!) litrů místo rezervy pod autem, takže kufr vozidla je dále využitelný
  • Vstřikovače plynu firmy VALTEK s cívkami 3ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km
  • Kontrola nastavení systému po ujetí cca 2000km

DODGE DURANGO 5,7L HEMI V8 s pohonem LPG

  • Výkon motoru na LPG prakticky k nerozeznání od benzínu
  • Naprosto klidný chod 8-mi válce na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6500 ot.-min např. při předjíždění.
  • Tento model DURANGA nemá motor HEMI vybaven systémem deaktivace válců který je běžný u jiných vozidel osazených tímto motorem jako je: CHRYSLER 300C 5,7 HEMI, DODGE MAGNUM 5,7 HEMI, nebo JEEP CHEROKEE 5,7 HEMI, DODGE CHARGER 5,7 HEMI. Tato vozidla mají motor HEMI vybavený systémem deaktivace válců - při ustálené jízdě kdy není potřeba akcelerovat se automaticky odpojí 4 válce tak, že zůstanou uzavřené výfukové i sací ventily a jsou nefunkční vstřikovací ventily do těchto válců. Tím se značně snižuje spotřeba PHM

Fotogalerie