LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

SAAB 93 AERO 184kW na LPG

Cena přestavby: 28800,- Kč včetně DPH (verze 184kW)

Cena zahrnuje:

  • Osazení  2x reduktorem REVO 150kW 
  • Přívod LPG z nádrže trubkou Cu8mm (standartně 6mm)
  • Řídící jednotka D.T.Das GAS TECH 704S  pro 4 válec s možností kalibrace pomocí korektorů směsi snímaných z benzínové jednotky přes OBD

Použití modulu SI 100 pro posílení výkonu vstřikovačů D.T.Gas - vstřikovače pak zvládají až 65kW/válec (běžné vstřikovače "umí" max. 35-40kW). Tento modul zajistí rychlejší otevření vstřikovače LPG. Tento unikátní systém je osvědčený a v praxi funguje i v takových motorech jako je MITSUBISHI EVO 2,4i které má výkon 48kW/válec, nebo SUBARU IMPRESA s výkonem 330 koní - což u 4 válcového motoru je 60kW/ válec. Systém také zajistí snížení rozdílu výkonu motoru při chodu na benzin/ LPG viz. graf.

  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována toroidní nádrž LPG o objemu 42-56 litrů místo rezervy
  • Vstřikovače plynu DTi s cívkami 2ohmy a seřiditelným průtokem LPG nastavením zdvihu pístku
  • Vypsání přílohy k TP, hlášení o přestavbě výrobci systému
  • Pomontážní servis, seřízení průtoku vstřikovačů po ujetí cca 1000km

Záruka na komponenty systému D.T.gas je 3 roky bez omezení počtu najetých km.

 

SAAB 93 AERO 184kW na LPG

  • Minimální pokles výkonu motoru při chodu na LPG v porovnání s BA
  • Vyrovnaný a tichý chod motoru na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6000 ot.-min např. při předjíždění.
  • Přeplňovaný motor na LPG má vynikající chod, průběh výkonu je k nerozeznání od chodu na benzín a také spotřeba je velmi příznivá.