LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

VW PASSAT 2,8 VR6 LPG

Orientační cena přestavby: 33000,- Kč vč. DPH

  • Osazení reduktorem dimenzovaným pro výkon do 200kW
  • vedení lpg od nádrže trubkou Cu 8mm
  • Řídící jednotka D.T.Gas, nebo AG ZENIT pro 6 válec kalibrací přes korektory směsi systému OBD benzínové jednotky vozidla.
  • Vrcholnou verzi vstřikování LPG představuje systém SOLARIS OBD který nabízíme za doplatek 3000,-Kč vč DPH k základní ceně. Systém je trvale propojen s benzínovou jednotkou pomocí protokolu OBD. Díky tomu neustále sleduje korektory směsi benzínové jednotky a v případě potřeby provádí vlastní korekci nastavení plynové jednotky. Systém se tak neustále sám kontroluje a doseřizuje ve velmi úzkém tolerančním pásmu.
  • Měření hladiny v nádrži LPG s ukazatelem rezervy přímo na přepínači LPG
  • Ve vozidle je instalována nádrž LPG umístěná místo rezervy ZTW650/220/57litrů

Vstřikovače LPG alternativně:

  1. Vstřikovače plynu VALTEK typ T30 s cívkami 2ohmy v ceně základní montáže
  2. Vysoce kvalitní vstřikovače plynu s dlouhou životností a stabilní funkcí zn. VALTEK typ T34 s cívkami 2 ohmy s rychlostí otevření 1,8ms a výkonem až 50ps/válec (!!) -  příplatek k základní ceně 2800,-Kč vč.DPH.
  3. HI-TECH vstřikovače LPG značky DYMCO - vstřikovače mají stejnou konstrukci jako benzínové, nemají gumové součásti a jsou nerozebiratelné. Vstřikovače nemají výměnné trysky, ale jsou konstrukčně odstupňovány podle výkonu/ válec do 5 stupňů, které jsou barevně odlišeny. Vstřikovače mají vynikající technické parametry které jsou stabilní při teplotách -40 -  +120°C. Životnost vstřikovačů je min. 100tis. km. Příplatek k základní ceně 6100,-Kč vč. DPH.
  • Pomontážní servis, kontrola ustavení mapy dlouhodobé korekce směsi benzínové ECU a doladění plynové kalibrační mapy po ujetí cca 1000km je v ceně přestavby
  • Přestavba motoru  VW VR6 je komplikovaná a pracná vzhledem ke koncepci 6-ti válcového motoru, jeho sání a umístění ve stísněném motorovém prostoru. Naše firma má však s těmito motory na LPG bohaté zkušenosti a vozidla po odladění fungují na LPG výborně.
  • Doporučení: u starších typů motoru VR6 (mají kabely ke svíčkám, nové mají samostatné cívky zapal.) doporučujeme již během přestavby vyměnit svíčky - je to při jedné práci se sundáváním sacího potrubí. Svíčky doporučujeme plynové BOSCH s platinovými elektrodami a životností 30ti. km. U motorů se samostatnými zapalovacími cívkami je výměna svíček mnohem snažší a může se provést i dodatečně bez problémů.

Charakteristika vlastností LPG systému 

  • Minimální pokles výkonu motoru při chodu na LPG v porovnání s BA
  • Vyrovnaný a tichý chod motoru na LPG
  • Plynulý přechod při přepnutí z jednoho paliva na druhé(přepíná jeden válec za druhým po cca jedné sekundě)
  • Při jízdě na LPG lze beze zbytku využít výkonu motoru. LPG systém je schopen bez problému motor "nakrmit" i při 6000 ot.-min např. při předjíždění.

VW SHARAN 2,8 VR6 je vhodné vozidlo pro přestavbu na pohon LPG. Tato vozidla jsou vzhledem ke spotřebě benzínu cenově dostupná. V plynovém provedení jezdí za 11-15litrů LPG(6-ti válcové verze)v závislosti na stylu a režimu jízdy, na delší trase lze dosáhnout bez problému spotřeby 11-12 litrů LPG/100km.

 

  • Na dobu trvání přestavby poskytujeme zdarma náhradní vozidlo
  • Záruka na komponenty LPG systému je 3 roky bez omezení počtu najetých km.
  • Všechny přestavby nabízíme také na splátky