LK Auto - Spolehlivý partner od roku 1994

Autodíly

Náhradní díly pro velkoodběratele

  • náhradní díly pro osobní i nákladní automobily všech značek
  • více než 30.000 položek skladem
  • maloobchodní i velkoobchodní prodej
  • expresní objednávky s možností dodání i 2x během dne  
  • profesionální přístup a podpora
  • rozvoz náhradních dílů pro registrované odběratele zdarma
  • náhradní díly pro vozy s pohonem LPG
  • náhradních díly pro americké vozy (Chrysler, Jeep, Dodge, Cadillac ...)

Nakupujte zboží online přes náš e-shop:

AUTODÍLY NAKUPUJTE ZDE

Pro velkoobchodní odběratele:

  1. Zavolejte 491 451 114.
  2. Vytvoříme Vám registraci pro velkoobchodního partnera s přístupy na e-shop.
  3. Nakupujete z pohodlí domova.

 

O prodeji autodílů

Prodejem náhradních dílů pro osobní (a později i nákladní) automobily se firma LK-AUTOSERVIS s.r.o. zabývá už od svého vzniku v roce 1991. Od té doby se sklad a prodejna náhradních dílů postupně rozšiřovaly až do dnešní podoby, kdy je - se svými více než 30.000 položkami skladem - největší prodejnou náhradních dílů v náchodském regionu.

Autodíly prodáváme také v regionu Hradec Králové, Jaroměř, Česká Skalice. Přijeďte si pro autodíly, které jsou Vám nejblíž.

Náhradní díly - sortiment 

Svým zákazníkům nabízíme široký sortiment kvalitních náhradních dílů v širokém spektru značek a cenových relací. Díky našemu napojení na různé distribuční kanály jsme schopni uspokojit i velmi konkrétní přání zákazníka (např. brzdové destičky značky ATE ve sportovní variantě Power Pad), příp. nabídnout několik možných variant v dohodnuté cenové relaci („Přál bych si brzdové destičky na VW Golf v ceně kolem 1.000 Kč.“).

Náš sortiment plně pokryje Vaše potřeby:

Náhradní díly spotřební povahy (filtry, brzdové kotouče, destičky, čelisti, válečky, provozní kapaliny, žárovky, díly náprav a zavěšení apod.) na všechny běžné modely aut držíme skladem, většinou ve více cenových hladinách. Ostatní autodíly (výfuky, spojky, poloosy, tlumiče pérování, karosářské díly a další) pro Vás zajistíme expresní objednávkou, zpravidla do 24 hodin. O delších dodacích lhůtách je zákazník vždy předem informován.

Úspěšné objednání - rady zákazníkovi

Náhradní díly doporučujeme objednávat (pokud je to možné) vždy s dostatečným předstihem. Pro úspěšné objednáníná hradního dílu je vždy nutné, aby zákazník přesně věděl, jaký konkrétní náhradní díl.

Nebojte se své přání co nejvíce konkretizovat, jednání se tím velice usnadní!

Základní informace o vozidle, které musí zákazník vědět:

  • značka a model vozu (např. Opel Astra)
  • VIN
  • rok výroby
  • typ karoserie (sedan, combi, hatchback ...)
  • obsah a typ motoru (např. 1.6 16V benzín)

Doplňující informace, které jsou nutné pro realizování objednávky, jsou odvislé od tématické oblasti, do které spadá konkrétní náhradní díl. V zásadě by však měl být zákazník schopen zodpovědět:

  • zda je vozidlo vybaveno systémem ABS (ESP, ASR apod.)
  • zda je vozidlo vybaveno klimatizací (manuální, digitální)
  • výkon motoru vozidla v KW nebo HP
  • vozidlo má automatickou či manuální převodovku
  • vozidlo má standardní či vyztužený (sportovní atp.) podvozek
  • kód motoru vozidla
  • VIN vozidla 

Většinu výše uvedených informací lze vyčíst z velkého technického průkazu vozidla. Ten by měl mít zákazník při ruce ke všem složitějším objednávkám. Vyhneme se tak oboustranně nepříjemným zjištěním, že dodaný díl nepasuje apod.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

1/ INFORMAČNÍ POVINNOST PRODÁVAJÍCÍHO
Obecná informační povinnost
Dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), „prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách“.Prodávající, za předpokladu, že naplní dikci zákona, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Jednou z forem, jak tuto zákonnou informační povinnost naplnit, mohou být i tzv. reklamační řády vydávané podnikatelem. S výjimkou oblasti telekomunikací, služeb finančního trhu a energetiky (podrobné vymezení v § 20e ZOS) je subjektem mimosoudního řešení sporů Česká obchodní inspekce.

Prodávající může použít např. tuto nebo podobnou formulaci:
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “

Pokud prodávající provozuje internetové stránky, je třeba informaci o subjektu mimosoudního řešení sporů zveřejnit také na těchto stránkách. Stejně tak, využívá-li prodávající standardizované obchodní podmínky, je povinen informaci o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů uvést také zde.
Informační povinnost při vzniku sporu
Podle § 14 odst. (2) ZOS „v případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.“ Trvalým nosičem dat je jakýkoli nástroj, který umožňuje spotřebiteli nebo obchodníkovi ukládat informace určené jemu osobně, a to způsobem vhodným pro jejich budoucí použití, po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněném stavu. V praxi se bude jednat především o elektronickou poštu.

2/ ZVLÁŠTNÍ POVINNOSTI INTERNETOVÝCH OBCHODŮ
Další specifické povinnosti ukládá internetovým obchodníkům Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line. Podle článku 14 odst. 1 tohoto nařízení „obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, a internetová tržiště usazená v Unii uvedou na svých internetových stránkách elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line. Tento odkaz musí být pro spotřebitele snadno dostupný. Obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb on-line, uvedou rovněž svoji e-mailovou adresu.“

Platforma pro řešení sporů online bude Evropskou komisí spuštěna k 15. únoru 2016 na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dále, podle článku 14 odst. 2 nařízení „obchodníci usazení v Unii, kteří uzavírají kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb on-line, kteří se zavázali nebo jsou při řešení sporů se spotřebiteli povinni využívat jednoho nebo více subjektů alternativního řešení sporů, informují spotřebitele o existenci platformy pro řešení sporů on-line a možnosti jejího využití při řešení jejich sporů. Uvedou elektronický odkaz na platformu pro řešení sporů on-line na svých internetových stránkách a, pokud je nabídka učiněna e-mailem, v uvedeném e-mailu. Tyto informace se případně uvedou také ve všeobecných obchodních podmínkách týkajících se kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb uzavíraných on-line.“

Vzhledem k tomu, že užívání systému mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je povinné pro všechny prodávající, kteří svou podnikatelskou činnost vykonávají na území České republiky, bude se tato povinnost týkat prakticky všech českých internetových obchodů.

Opět platí, že prodávající, za předpokladu, že naplní dikci nařízení EU, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Využít může např. tuto nebo podobnou informaci umístěnou na své internetové stránce a v obchodních podmínkách:

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Zvláštní pozornost by této povinnosti měly věnovat internetové obchody, které svou podnikatelskou činnost vykonávají také v jiných členských státech Evropské unie, neboť mohou být vázáni právními předpisy o mimosoudním řešení sporů těchto států. Tomu by měla být přizpůsobena také informace zveřejněná na jejich internetových stránkách.
 

3/ KOMPETENCE ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE
Vedle své role subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce vykonává v této oblasti také dozor nad dodržováním některých povinností prodávajícími.

Jak bylo uvedeno výše, prodávající, za předpokladu, že naplní dikci příslušného právního předpisu, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Zda prodávající těmto požadavkům dostál, bude inspektory České obchodní inspekce posuzováno vždy jednotlivě s přihlédnutím k charakteristikám konkrétního případu.

Vedle informační povinnosti podle § 14 ZOS má prodávající také povinnost úzce spolupracovat a poskytnout České obchodní inspekci nebo pověřenému subjektu součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, mimo jiné vyjádřit se do 15 pracovních dnů k návrhu na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, o kterém byl Českou obchodní inspekcí vyrozuměn.

Porušení těchto povinností podnikatele může být klasifikováno jako správní delikt, za který může být Českou obchodní inspekcí uložena pokuta do výše 1 000 000 Kč.

 

Kontakt

  • Sklad náhradních dílů - pevná linka: 491 451 114
  • Sklad náhradních dílů GSM: 777 049 660, 603 441 417
  • Email: sklad@lkauto.cz